2022. október 10., hétfő

Pro-wax 100 gyantamelegítő és gyantagyöngy csomag - Jelenlegi ára: 7 500 Ft

Mindössze kétszer használtam ezt a készletet, bár pofonegyszerű, én sajnos ügyetlen vagyok a használatához, ezért eladóvá vált.
A készülék kifogástalanul működik, és hibátlan állapotú(a lila műanyag fedélen van egy apró égés, mert hozzáérintettem a forró gyantát. Fotóztam, de alig észrevehető)
Eredeti dobozában, leírásával, szépen becsomagolva, tisztán és fertőtlenítve adom.
Adok hozzá egy 50 darabos fa spatula csomagot is,
Adok hozzá 3 féle gyantagyöngyöt: egy csomag Hard wax bean 300g, levendula illatban, arcon és egész testen használható, bontatlan. E-wax gyanta gyöngy, titán vödrös, egy literes (ebből kb negyede hiányzik) és kb. 2 hónapja bontottam fel. Ez is használható az egész testre, hiperérzékeny bőrre ajánlott. A harmadik egy csomag Hot wax pearls, 800g-os kiszerelésben, bontatlan, szintén az egész testen használható.
Az eredeti ára kb. 11000 ft.


Jelenlegi ára: 7 500 Ft
Az aukció vége: 2022-09-30 18:34 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése