2021. szeptember 30., csütörtök

Simon Erika - Csak a derű óráit számolom (Beszélgetés Csukás István költővel) - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

A könyv megvásárlása után automatikus e-mailt küldünk a részletekkel!
A könyv a legnagyobb varázslat, minden csoda benne van.
Mikor bekerültem a gyermekirodalomba és már csináltam, értettem is, rájöttem, hogy nincs is a műfajok között olyan nagy különbség. Mindig úgy szoktam mondani: a jó mese olyan, mint a jó vers, tehát elemelkedik a földtől, a jó mese csodákkal van tele, ha akarom költészettel, érzelemmel, a mese közelebb áll a vershez, mint a prózához, Örömmel fedeztem fel, hogy az egyik utolsó műfaj még, amely az egész világot tudja ábrázolni könnyedén: benne van a teremtés, a pusztulás, benne van az élet, a halál, sőt a túlvilág is, mint még a magyar népmesékben is. A mese ott volt az "ősrobbanásnál", amikor létrejött az univerzum, végül is a misztika is benne van, az érzelem is mindenképpen. Egyenrangú része az irodalomnak.

Jelenlegi ára: 1 490 Ft
Az aukció vége: 2021-10-01 09:05 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése