2020. január 31., péntek

Pet Shop Boys "Where The Streets Have No Name (I Can.) remix" 1991 BAKELIT maxi 3 számos limitált UK - Jelenlegi ára: 2

Eladásra kinalom a gyújteményem másodpéldányát - Pet Shop Boys együttes "Where The Streets Have No Name / How You Expect To Be Taken Seriously (remixed)" limitált bakelit maxi-ját.
Eredeti angol gyártású, UK, vékony tokos, EMI / Parlophone, 1991.
Bakelit tok állapota korához képest nagyon jó VG vagy VG+, elszakadások, feliratok nincsenek.
Lemez állapota jó, sajnos látszódnak a bakelit tokja okozta felületi kárcok, igy látványosan nem szép, DE nem ugrik, lejátszottam egyszer amikor megvettem és most eladása előtt. Ebből kifolyólag lemez elején meg csendesebb helyeken háttér zájt / sercegést hallható, de nem vészes. Próbáltam minél közelebbi képeket csinálni. Belső PVC védő fóliában adom el. Remix bakelitról beszélünk, eléggé ritka darab.
Korához, ár/állapothoz képest jó állapotban van. Sokáig volt a saját példányom, ahogy kaptam úgy adom tovább.
Mindenról feltöltettem képeket, feltöltött képek erről a kiadványról származnak.

Jelenlegi ára: 2 000 Ft
Az aukció vége: 2020-02-20 23:46 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése