2017. január 22., vasárnap

HP DV6500-as Notebook Dual core processzor szép állapotú. - Jelenlegi ára: 12 000 Ft

HP DV6500-as Notebook Dual core processzor szép állapotú.
Eladó a képen látható megbecsült szép állapotú Notebook
csak ami a képen van, sem több, sem kevesebb.
A képeket róla készítettem mind eredeti.
A notebook-ot beszámítva kaptam egy csereüzletben.
Bekapcsoltam, a Bios-ig teszteltem.
Majd mivel nem volt benne sem memória sem Winchester,
így a kipróbálás idejére
és az adatainak lekérdezéséhez tettem bele
egy windows 10-essel telepített merevlemezt.
Ez nem tartozéka a gépnek, csupán a Ram és a tápegység.
Többre ezzel kapcsolatban, sem kedvem sem időm .
A Notebook adatai röviden:
Computer Name: Hewlett-Packard HP Pavilion dv6500 Notebook PC
Display : 15, 4"
CPU típusa : Intel Core 2 Duo T7500, 2. 400 MHz
Motherboard : Quanta 30D2
Video Card : NVIDIA GeForce 8400M GS [HP]
Audio Card : Realtek ALC268 @ Intel 82801HBM ICH8M
High Definition Audio Controller
DVD Drive : PIONEER DVDRW DR-KD08HB
Memory Card : 1GB DDR2 SD Ram
-USB aljzat : 3db.
-WGA Csatl.
-HDMI Csatl.
-Wifi
-Web kamera
-Mikrofon
-HDD keret a csavarokkal
-Tápegység
Figyelem!
Annak ellenére, hogy a notebook-on
a BIOS rendelkezésre áll
és rajta a windows 10 is elindult,
Hibás-ként hirdetem meg a notebook-ot,
mert az előéletét nem ismerem.
A notebokkal kapcsolatban
bármilyen kérdésre Szívesen válaszolok.
Az ára : 12. 000 ft .
Tudom, hogy nem ennyit ér,
de nem hosszasan hirdetni, hanem eladni akarom,
ezért kínálom csak ennyiért.
Az ára FIX tehát nem kérek
és nem fogadok el alacsonyabb ajánlatot !
Átvehető Debrecenben,
vagy előreutalás után postázom .
Csomagküldés esetén:
TÖRÉKENY-üzleti csomag-ként
50 Ezer ft. értékbiztosítással adom fel !
Utánvéttel NEM KÜLDÖM, ne is kérje !
Cserélni semmire Nem akarom,
így nem kérek ajánlatot sem.


Jelenlegi ára: 12 000 Ft
Az aukció vége: 2017-02-12 17:04 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése